-
PRODUSE
RecomandatCategorieImperfecțiuni ale pielii
- CLEAR START
- SERVICII PRO
- DESPRE NOI
- DESPRE PIELE
- FACEMAPPING
- OFERTE
Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în Comandă. Furnizorul va emite către Client o factură pentru Produsele și Serviciile livrate, obligația Clientului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
Furnizorul își rezervă dreptul de a modifica unilateral și necondiționat, precum și în funcție de propriile interese Prețurile Produselor prezentate pe Pagina de internet.
Prețul final plătit de Client este format din prețul produsului + cheltuielile de expediere și/sau încasare aferente. Prețurile de livrare sunt detaliate pe site.
Toate prețurile aferente produselor și serviciilor comercializate prin intermediul site-ului www.dermalogica.ro sunt exprimate în Lei și conțin T.V.A.
Plata se poate face online, prin card bancar sau ramburs. Ramburs – Clientul efectuează plata Prețului la data livrării/recepționării Produsului către Curier, care va elibera o chitanță. În cazul modalității de plată prin Ramburs Prețul este scadent la data livrării/recepționării Produsului.
Card bancar – Clientul efectuează plata Prețului la data transmiterii cererii/comenzii sale de cumpărare privind Produsele selectate pe Pagina de internet Furnizorul. În cazul plății prin Card bancar Prețul este scadent la data recepționării de către Client a Mesajului electronic de confirmare. Card-urile bancare acceptate sunt: VISA, Master Card, Maestro.
Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzactii. Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, Furnizorul foloseste platforma Netopia Payments.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie introduse datele necesare autorizarii tranzactiei in platorma de plati Netopia Payments.
Datele obligatorii sunt. Nume posesor, Nr card, data expirare, CVV, parola 3d secure.
Furnizorul livrează Produsele exclusiv pe teritoriul României. Produsele vor fi livrate Clientului sau persoanei desemnate de Client prin intermediul unei societăți de curierat rapid (denumită în continuare ”Curierul”) la adresa de livrare menționată în Formularul de înregistrare.
Clientul va primi pe email toate informatiile legate de livrare cum ar fi: numele curierului si modalitatea de livrare.
Clientul se obligă să primească Produsul sau să desemneze o persoană cu privire la preluarea Produsului de la Curier. Produsul va fi livrat Clientului sau persoanei desemnate de Client, iar în lipsa acestora Curierul este însărcinat de Client să predea Produsul unei alte terțe persoane aflate în spațiul de la adresa de livrare. În acest ultim caz, Clientul își dă expres acordul cu privire la predarea Produsului unei alte terțe persoane aflate la adresa de livrare, presupunându-se că această terță persoană a fost mandatată de către Client cu preluarea Produsului de la Curier. Clientul sau persoana desemnata de Client pentru a lua in primire Produsul de la Curier are obligatia sa deschida Coletul in fata Curierului si sa verifice daca in Colet sunt toate produsele din Factura care insoteste Coletul si daca aceste produse au ambalajul intact.
La data livrării/recepționării Produsului Clientul se obligă să semneze o confirmare de primire (denumită în continuare ”Confirmarea de primire”). Confirmarea de primire face dovada deplină a faptului că Produsul a fost predat Clientului de către Curier si a faptului ca coletul si continutul lui sunt conform facturii si sunt intacte.
Clientul se obligă să achite suplimentar costul livrării Produsului în cazul comenzilor de până la 250 Lei. Pentru comenzile mai mari de 250 lei, Clientul va beneficia de livrare gratuită.
Furnizorul, prin Curier, va încerca să livreze Produsul către Client într-un termen de 1 pana la 3 zile lucrătoare, calculat de la data recepționării Mesajului electronic de confirmare, pentru livrare la domiciuliu serviciu standard si de maxim 48 de ore pentru livrare de tip Easybox.
Termenul de retragere/ Politica de retur
Fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere, Clientul beneficiază de o perioadă de 14 (paisprezece) zile pentru a se retrage din Contract, perioadă calculată începând cu ziua în care Clientul sau o parte terţă, alta decât Curierul şi care este indicată de Client, intră în posesia fizică a produselor (Art. 9 din OUG34/2014), sau: