Gift alert: comandă de peste 600 de lei și primești un cadou în valoare de 310 lei.

contact Dermalogica România

E-mail: office@aadistribution.ro

Telefon: 0739 923 226

Luni-Vineri 10.00 – 17.00

lasă-ne un mesaj direct

Ai nevoie de sfaturi legate de îngrijirea pielii tale?

Discutând cu un Expert Dermalogica, poți obține o analiză profesională a pielii tale, recomandări legate de rutina și produsele care ți se potrivesc, precum și răspunsuri la întrebările tale din universul skin care.

CONTACTEAZĂ UN EXPERT DERMALOGICA
întrebări frecvente

produsele noastre

în cât timp voi începe să văd rezultate în urma utilizării produselor dermalogica?

Unele persoane văd rezultate de la prima utilizare a produselor și ne spun că pielea lor se simte imediat altfel. Pielea se simte curată, netedă, hidratată și reflectă un nou nivel de sănătate care este vizibil. În cazul în care pielea are nevoi mai avansate pe termen lung, de tratamente specifice pielii mature, acneei sau al hiperpigmentării cauzate de fluctuațiile hormonale sau de daunele provocate de soare, este posibil ca rezultatele să nu fie vizibile imediat; cu toate acestea, sănătatea pielii va continua să se îmbunătățească pe măsură ce urmați sfaturile skin-terapeutului profesionist, cele primite în urma investigării Face Mapping® și regimul de îngrijire acasă.

care sunt beneficiile pe termen lung ale utilizării produselor dermalogica?

Clar și pe scurt - o piele sănătoasă. Dermalogica folosește ingrediente concepute pentru a ajuta la menținerea pielii la un nivel optim, nu doar pentru a acoperi cu rezultate cosmetice. Pentru că pielea sănătoasă este pielea care arată cel mai bine! În plus, atunci când pielea se află la un nivel optim de sănătate, skin-terapeutul tău profesionist poate aborda mult mai eficient problemele care pot apărea ocazional.

de ce am nevoie de un skin-terapeut profesionist?

Din același motiv pentru care sunt necesare controalele la medic și dentist: pentru o sănătate optimă! Pielea este o parte vie a corpului tău. Ba mai mult, pielea este cel mai mare organ al corpului, care te apără împotriva agresiunilor mediului și a temperaturilor extreme. Ajută la eliminarea toxinelor din organism. Se vindecă de tăieturi, abraziuni și zgârieturi ca un campion. Se reînnoiește și protejează în permanență. Pur și simplu, pielea ține lucrurile rele afară și lucrurile bune înăuntru. Deci, de ce te-ai ocupa mai mult de păr și de unghii - două elemente ale corpului tău care nu sunt, de fapt, vii? Pielea ta are nevoie de o atenție personală din partea unui profesionist - iar acel profesionist este un skin-terapeut profesionist Dermalogica. La Dermalogica, formăm peste 100.000 de skin-terapeuți profesioniști pe an. Skin-terapeuții profesioniști Dermalogica sunt experți în sănătatea pielii, licențiați și cu o educație aprofundată, instruiți pentru a prescrie produse Dermalogica și pentru a oferi tratamente profesionale Dermalogica pentru piele. Aceștia au răspunsurile la cele mai presante preocupări legate de îngrijirea pielii dumneavoastră. Ei știu cum să ofere rezultate reale și vizibile. Sunt cei mai buni din domeniu și au o pasiune reală pentru îngrijirea pielii dumneavoastră.

Cea mai frumoasă piele începe cu sănătatea sa, iar o piele sănătoasă începe cu un skin-terapeut profesionist Dermalogica. Începeți să trăiți cu cea mai sănătoasă piele!

unde sunt fabricate produsele dermalogica?

Suntem mândri de faptul că toate produsele noastre sunt fabricate în sudul Californiei, USA: Faptul că facilitățile noastre de producție sunt atât de aproape de sediul nostru central, ne permite să menținem un standard de calitate și un nivel de supraveghere superioare și, de asemenea, să sprijinim economia locală. Fabricată în California de Sud, Dermalogica este vândută în peste 100 de țări din întreaga lume.

unde pot găsi listele de ingrediente ale produselor?

Vă rugăm să verificați lista completă a ingredientelor pe pagina fiecărui produs. Dacă aveți întrebări, contactați echipa noastră.



comenzi

mi-am uitat parola. ce trebuie să fac?

În colțul din dreapta sus vei găsi iconul profilului tău. Selectează "Am uitat parola" și vei primi un e-mail care conține un link de resetare a parolei.

pot primi eșantioane înainte de a cumpăra?

Dermalogica este o linie profesională de îngrijire a pielii, orientată spre rezultate și, fiind un brand care crede în puterea unui profesionist în îngrijirea pielii, gama este cel mai bine utilizată sub îndrumarea unui skin-terapeut profesionist. Știm că se pot obține rezultate excelente dacă se folosesc produsele prescrise în mod corespunzător pentru problemele individuale ale pielii și, din acest motiv, nu trimitem mostre Dermalogica clienților noștri online, deoarece nu putem vedea fizic pielea și nu putem determina recomandarea corectă a produsului. Întotdeauna te vom îndruma către cel mai apropiat specialist Dermalogica, unde un skin-terapeut profesionist te va putea ajuta în călătoria ta către o piele mai sănătoasă și îți va oferi o analiză a pielii Face Mapping®, eșantioane și o rețetă personalizată de îngrijire a pielii, pe care să o încerci acasă.

plata mea a fost refuzată. ce pot face?

Plățile cu cardul sunt autorizate de Netopia, iar noi nu putem procesa o comandă fără o plată reușită. Te rugăm să contactezi emitentul cardului tău dacă ai întrebări cu privire la o plată respinsă.

voi primi confirmarea comenzilor mele?

Da, vei primi un e-mail de confirmare generat imediat după trimiterea cu succes a comenzii.

pot plasa o comandă din afara României?

Din păcate, nu livrăm bunuri în afara României.

îmi pot schimba adresa de expediere a comenzii după ce am plasat-o?

Odată ce o comandă a fost trimisă, nu putem face nicio modificare la comandă sau la adresa de expediere. Ar trebui să primești o notificare de expediere din partea curierului odată ce a fost trimisă de noi și ar trebui să îți permită să selectezi metode alternative de expediere.

pot anula comanda înainte ca aceasta să fie expediată?

Nu putem anula comenzile odată ce acestea au fost trimise. După ce ai primit comanda, va trebui să utilizezi metoda de retur online pentru a returna orice articol nedorit.

ce se întâmplă dacă am nevoie de ajutor sau dacă am o problemă tehnică?

Dacă ai o întrebare care nu este abordată aici, te rugăm să ne trimiți un e-mail la: office@logicadistribution.eu

pierderea comenzilor sau primirea de articole greșite

1. Dacă ai primit un articol greșit, trebuie să contactezi echipa noastră de servicii pentru clienți cât mai curând posibil, la office@logicadistribution.eu

2. Pentru comenzi ce conțin articole greșite, te rugăm să ne contactezi cu o fotografie a comenzii tale, care să arate clar articolele aflate în posesia ta.

Dermalogica nu va accepta imagini de pe site-ul nostru, de pe site-uri terțe sau orice alte imagini care nu sunt ale comenzii Dermalogica proprii, cu ambalaj. În cazul în care imaginile furnizate nu corespund liniilor directoare, este posibil să existe o întârziere în procesarea cererii tale.

3. În cazul pierderii sau al primirii unei comenzi greșite, Dermalogica își rezervă dreptul, în primă instanță, de a trimite o comandă de înlocuire în termen de 15 zile lucratoare de la notificarea scrisă a acestei situații.

modificarea unei comenzi plasate

După ce ai plasat comanda, nu putem face nicio modificare a acesteia. Nu putem elimina sau adăuga articole la o comandă. În cazul în care ai probleme cu comanda, te rugăm să contactezi echipa noastră de servicii pentru clienți la adresa office@logicadistribution.eu , după ce ai primit livrarea.



retururi

completează formularul de retur

Este necesar să ne comunici decizia de a te retrage din contract, în termen de 14 de zile de la intrarea în posesia produselor. Cel mai simplu este să ne contactezi la adresa de e-mail office@logicadistribution.eu sau la numărul de telefon 0749564230 unde să ne transmiți o fotografie a comenzii tale, arătând în mod clar articolele aflate în posesia ta. Dermalogica nu va accepta imagini de pe site-ul nostru, de pe site-uri terțe sau orice alte imagini care nu sunt ale comenzii tale Dermalogica, cu ambalajul si codurile aferente. În cazul în care imaginile furnizate nu corespund celor de mai sus, este posibil să existe o întârziere în procesarea returului. Poți folosi și modelul de formular pentru retragerea din contract, pe care îl găsești aici.

asteaptă confirmarea noastră

În 2-5 zile lucrătoare vei primi un e-mail de confirmare că cererea ta a fost inregistrată.

împachetează produsul

Pregătește produsul pentru returnare: asigura-te că îl ambalezi corespunzător, de preferat în ambalajul original, astfel încât să fie protejat în timpul transportului. Este responsabilitatea clientului să reambaleze articolele pentru retur. Dermalogica nu trimite cutii, plicuri, pungi sau orice alt material de ambalare.

livrare prin curier

Procesul de returnare aparține în exclusivitate clientului. Returnarea se poate face doar prin curier rapid (orice firma de curierat dorești). În cazul unui retur, taxa de transport este achitată de către client. Atenție, coletul de retur NU trebuie să fie cu plata ramburs.

verificarea produsului

După ce pachetul ajunge la noi, produsul returnat este verificat.

Dacă îndeplinește condițiile de returnare, vom emite o rambursare conform metodei de plată originale (credit card) sau conform opțiunii alese în formularul de retur.

primești banii înapoi

În urma îndeplinirii condițiilor de retur menționate mai sus, vom rambursa prețul de achiziție în termen de 14 zile de la dată retragerii tale din contract.



promoții

promoții aplicate automat

Articolele promoționale se aplică automat în coș atunci când un client atinge nivelul minim de achiziții necesar. Acestea nu pot fi utilizate împreună cu nicio altă ofertă sau cod promoțional. În cazul în care articolele gratuite nu se aplică în coș, vă rugăm să contactați office@logicadistribution.eu înainte de a trimite comanda. În cazul în care comenzile sunt trimise fără articolele gratuite afișate, va fi la discreția Dermalogica dacă va trimite separat articolele gratuite lipsă.

promoții ce necesită coduri

Articolele promoționale sunt aplicate automat la trimiterea codului promoțional calificat în pagina dedicată coșului de cumpărături sau atunci când clientul atinge nivelul minim de cheltuieli necesar. Acestea nu pot fi utilizate împreună cu nicio altă ofertă sau cod promoțional. Este responsabilitatea clientului să adauge codul în caseta promoțională din coș. Odată ce codul a fost adăugat, articolele gratuite se vor adăuga în coșul de cumpărături. Dacă articolele nu se adaugă sau dacă codul nu se aplică, vă rugăm să contactați office@logicadistribution.eu înainte de a trimite comanda. În cazul în care comenzile sunt trimise fără un cod aplicat sau fără ca articolele gratuite să fie afișate în coș, va fi la discreția Dermalogica dacă va trimite separat articolele gratuite lipsă.

Cookies

Confidențialitatea ta este importantă pentru noi. Suntem transparenți și dorim să îți oferim posibilitatea să accepți cookie-urile în funcție de preferințele tale.

Cookie-urile sunt fișiere text, mici, care sunt stocate de un website pe computerul sau smartphone-ul tău. Acestea permit website-ului să stocheze informații despre comportamentul și preferințele tale, cum ar fi setările de limbă, conținutul coșului de cumpărături online, informații de conectare sau interogări de căutare.

Pentru o experiență optimă de utilizare a acestui website, îți recomandăm să selectezi „Accept cookie-uri”.

Majoritatea vizitatorilor website-ului nostru aleg această opțiune, deoarece cookie-urile îi ajută să navigheze mai ușor pe website-ul nostru și să plaseze o comandă în mod convenabil și rapid. Dacă dorești să modifici setările cookie-urilor, o poți face oricând din setări. Poți găsi mai multe informații despre cookie-uri în politica noastră de confidențialitate.

Accept cookie-urile selectate